2010. január 13., szerda

Ez+az

És üdvözlet ismét a bolygó másik feléről! Igaz erről még nem írtam, de kezd egyre nehezebbé válni ez a fejjel lefelé lógás. Ráadásul nem pont az ellenkező oldalon vagyok, szóval egy kicsit oldalra is kell dőlni, ez aztán már tényleg zavaró. Azt már meg sem említem, hogy alvás közben felfele lóg a kezem...

Nade a viccet (?) félretéve írok néhány mérsékelten vicces dolgot is. Már több, mint egy hete vagyok itt, úgy érzem kezdek hosszászokni az itteni időjáráshoz és a párához. Sőt, a mai nap már majdnem a fázás kerülgetett, de aztán rájöttem, hogy csak egy távoli légkondi pont felém fújja az 5 fokos levegőt... merthogy kérem itt készülni kell a hidegre derekasan. Az alap, hogy mindenhol van légkondi, és az is alap, hogy mindegyiket minimál hőmérsékletre állítják be, ráadásul nagy sebességgel fújatják rád a levegőt. Ez kellemetlen tud lenni pl. buszon, amikor enyhén gyöngyöző homlokkal felszállsz. Van a másik kategória, amikor ugyan nincs arcba fújás, ellenben pár fokkal hidegebb van. Ilyen pl. az egyetemi előadó. Ide öröm megérkezni és öröm távozni is ki a melegbe, valahogy pont fordítva, mint mostanában otthon.

Mostanában majdnem minden nap járok usziba, ami csak 200m-re van a leendő laboromtól, ahol dolgozni fogok. Igazán kellemes pisimeleg a víz, mivel szabadtéri. A medence egyik végén a vízmélység közelíti a karom hosszát. A vicc az hogy ebben a medencében most vízilabda bajnokságot rendeznek.

Tekeregtem a városban is, elmentem az ún. Bugis negyedbe, ahol van egy pláza, amiben csak elektronikai boltok vannak és minden szuperóccsó. Asszem ide majd gyakran visszanézek. Ajánlom minden idelátogatónak, mert mindent megtalál, amire csak szüksége van és amint írtam: hiperszuperócsón.

Megvolt egyébként az első órám is az egyetemen (18:00-21:00) amiről azt hittem fárasztó lesz, aztán egész jól bírtam. A bemelegítő előadás érthető volt, remélem nem lesz ez másként később sem. Az oktató kínai, aki hadilábon áll az r betűvel, csakúgy mint 10^7 honfitársa. Kicsit emlékeztet a south parkos City Wok tulajra (http://www.youtube.com/watch?v=JFzRReolm00&feature=related).
<-- majd írjátok a kommentek közé légyszi, hogyan lehet egy szóhoz hozzárendelni egy linket, köszi


Mostanában gyakran látok harci gépeket repkedni (majdnem minden nap), volt apache, chinok, F-16/18 stb. szóval egy szép kis hadgyakorlat folyhat. Egyébként az itteni fiataloknak két év kötelező szolgálat van előírva, szóval az állam komolyan gondolja a hadakozást. Az a kérdés jut erről eszembe, hogy miért mindig a legkisebb kutya ugat a leghangosabban... legközelebb a madarakról is fogok írni, ha nem felejtem el.

Buszozásban gazdag napokat kívánok!

7 megjegyzés:

  1. A szerkesztőben a betűszín mellett jobbra van a linkelés ikon.

    Mondj egy példát szuperócsóra!

    VálaszTörlés
  2. Nintendo Ds Lite: 130*130 = 16900Ft
    Blackberry Bold 9700 fuggetlen: 130*800 = 104000Ft

    VálaszTörlés
  3. Itt Bp.-en egyébként a buszra nem hogy gyöngyöző homlokkal, hanem sehogy sem lehet felszállni, ugyanis már 4 napja tart a BKV-sztrájk :) Ha mégis jön valami, akkor arra a megállóban várakozó utasok azon fele segít felnyomni, akiknek már esélyük sincs a felszállásra.
    Tegnap az egyetemről elindulva láttam, hogy épp elmegy egy villamos, úgyhogy gondoltam nem kezdek el várakozni a megállóban bizonytalan ideig, ezért elindultam gyalog --> jól is tettem, mert majdnem a Blaháig sétáltam, és nem előzött meg közben villamos...

    Amúgy, ha egyszer nagyon jóba' leszel a kínai csávóval és meg akar tanulni valamit magyarul, javaslom a "répa-retek-mogyoró" kezdetű slágert :D

    VálaszTörlés
  4. @Tomi :) a buszozásra meg csak ennyit :(

    @Vitkor: ez a BB épp a legújabb modell ezért mondjuk az egyéves modelleknél drágább

    VálaszTörlés
  5. András! Imádom a blogod, nagyon szórakoztató. Én csak 8O-fejjel (nem nyolcvan fejjel) ülök itt, és nem tudok hozzászólni. Majd talán később, amikor megszokom a helyzetedet. Khm, csak így tovább. Puszi

    VálaszTörlés
  6. Bandi, ha minden annyira olcsó, akkor vegyél már egy fényképezőgépet! Fotók nélkül ugynais félő, hogy hibás kép alakul ki bennem a világ azon tájáról...

    MÁS: Tegnapelőtt reggel találkoztam édesapáddal. Nem tudom, hogy megismert-e. :)

    VálaszTörlés
  7. @Kati: kosy (csak privy-sen)

    @Sanyi: a fenykepezo hamarosan meglesz, addig meg javaslom a google-t ;)

    VálaszTörlés