2010. január 20., szerda

cennyóc +

Ha igazán rossz filmet akartok nézni akkor javaslom a Daybreakers-t. Elsőre a plakátokról olyan sci-fisnek tűnt, gondoltam az csak jó lehet. Hát nem sci-fi volt, inkább amolyan vámpíros fos, de azért mégis a legrosszabb film amit valaha láttam, néhány jó képet, meg az első 10 percet kivéve, összességében:



- Színészi teljesítmény: 0,
- A párbeszédek: -1/0
- A rendezés: 0/0

Gondolom ebből érezhetitek, hogy milyen kínokat élhet át az ember errefelé. Szerencsére persze kevesen tudnak magyarul, így nyugodtam mondhattam a csillagos-sípolós szavakat a film végén, meg azért néha alatta is.

Egyébként ugyanaz a rendszer mint a palasz mozikban, bár kisebbek a termek és kevesebbet kell fizetni, ill. a filmeket is ritkábban játszák. Úgy néztem a tavasz elég sok jópofa filmet fog hozni, szóval ha megyek és látok valami jót majd szólok.



Nade, ma inkább a sörről fogok írni. Az első, amit érdemes elmondani róla, hogy ez csak mérsékelten pofátlanul drága, nem olyan halmozottan, mint a tömény, bár erről már írtam. A választék is szélesnek mondható, lehet kapni lokál és európai söröket. A Carlsberg itt nagyon megy, mindenhol azt isszák a népek a Heineken mellett. Ezek számítanak az olcsóbbaknak, mert a szingapúri sörök elég drágák, gyanítom csak azért mert azokat nem Malájziából hozzák be. Van itt egy különös faj, ami Európában egyáltalán nem jellemző, vagy csak nekem nem tűnt fel: a borpótló erős sörök. Mivel egy átlag bor 2500 Ft-nál kezdődik (Dankó szint), addig egy 12%-os sört meg lehet kapni 7-800 Ft körül. Egyszer kóstoltam, de ölég szesz íze volt, maradok inkább a Tsung sörnél ami a legolcsóbb, de egyben a legotthoniasabb íze is van. Ja igen, pandánaknak nem ajánlott!

4 megjegyzés:

  1. A pontozási rendszert nem teljesen értem, 0-ból 0-át elérni nem olyan rossz teljesítmény. :)

    A filmet én terveztem megnézni, mert az alapötlet nem tűnt rossznak, de ezek után erősen elgondolkozom a dolgon.

    VálaszTörlés
  2. Itt arra gondoltam, hogy 0/0=NaN, vagyis ertekelhetetlen. Egyebkent az elso 20 perc eleg turheto volt. Nem rossz az alapotlet, nekem is tetszik, de sajnos a kivitelezes fertelmes. Inkabb javaslom a falabu, szemvedos, rumszagu, vallon-papagajos hajoskapitany verziot ;)

    VálaszTörlés
  3. Egy másik vélemény:

    http://filmbuzi.hu/archives/2010/01/18/daybreakers/

    VálaszTörlés
  4. Annyiban igaza van, hogy tenyleg vannak benne jo otletek, de a rendezes es a szineszi teljesitmeny meroben szar lett, ezt persze nem is reszletezte tulsagosan.

    VálaszTörlés