2010. január 18., hétfő

360

Tobben kerdeztek mar tolem, hogy hogyan itelem meg az eddig eltelt par hetet es hogyan latom a jovot. Rovid gondolkodas utan sikerult ravagni, hogy 360fokos fodulatot vett az eletem, persze csak a mindennapi teendoimet tekintve. Itt ugyanugy reggel bebuszozok az egyetemre, ugyanugy bemegyek egy laborba, ugyanugy van egy gepem es ugyanugy cikkek olvassaval tengetem napjaimat. Ja es persze ugyunugy eljarok a kozeli usziba.

Persze mindez csak a munkara vonatkozik, a blogom meg tanuskodi a tobbirol. Szoval osszessegeben kifejezetten jol erzem magam itt az egyetemen, megvoltak az elso orak, konzultaciok, helyfogalalas a laborban stb.

Ami viszont mas es nagyon tetszik, az az egyetemi kajalas. Megolcsobb a varosinal es nagyon valtozatos, van tobb japan, kinai, koreai, subway, meki, stb. Ami meg extra: gyumolcsos, gyumolcsturmixos. $1.40-ert ma pl. ittam egy frissen keszult banan-eper turmixot. A sportolasi lehetosegekbol is boven tudunk valogatni: squash, foci, floorball, uszas, tenisz, kezi, kuzdosportok, es ez mind ingyen van. Midnen nyitva van minden nap keso estig. Ez rengeteg embert vonz, de megis kenyelmesen el lehet ferni.

Ami mas es k***a nem tetszik: az angol kiosztasu billentyuzet. Az alap, hogy a z es az y fel van cserelve (persze inkabb az a baj hogy nincs felcserelve), de semmi logikat nem talalok a billentyuk elosztasaban. Pl. a nemetnel konnyen le tudtam zongorazni egy kepletet, itt szenvedek de nagyon. na nembaj majd megszokom.

Hanem nagy parede indult a varosban! Egy honap mulva esedekes a kinai ujev es elkezdett a nep keszulodni: sarkanyok, zeneles, diszites (meg a boltokban is). Elvileg Febr 14-en lesz a nagy nap, addig igyekszem fenykepezot szerezni.

A madarakrol most megsem irok, mert meg tanulmanyozom oket. Sajnos az eddigi tapasztalataim nem tamasztottak ala gondolataimat, meg finomitanom kell. De meselek viszont az autokrol. Amikor legeloszor Szingapurban jartam taxizassal kezdtem: mikor nagyon kedvesen odaintettek egyet nekem (merthogy ez is nagyon meg van szervezve), egy 10-20 eves tragacs allitott elem. Na mondok, kell meg ezeknek fejlodni. Igy utolag ki lehet jelenteni, hogy annal rosszabb kocsi nincs itt egyaltalan. Sot! Szinte minden privat auto par eves csak, leginkabb japan markak vannak, de merci, ill. bmw is van dogivel, meghozza a k-draga fajtabol. Van persze a benzinzabalo szelesgumis magasitott dzsippszeru jarganyokbol is. Egyebkent eleg dragak az autok, tehat csak annak eri meg igazan venni aki at akar ruccani malajziaba rendszeresen. Ja igen, egyik nap lattam Royce Royce-t is. Azzal meg malajziaba sem erdemes atruccanni...

Azt hiszem most folytatom a 360 fokos fodulatot vett eletemet es visszaalttabolok cikket olvasni. Ha te is munka kozben olvasod a munka kozben irt levelemet, akkor csinaljunk inkabb valami hasznosat!

7 megjegyzés:

  1. A sportolási lehetőségek ezek szerint főleg otthon korlátozottak. Az angol billentyűzet miatt meg ne aggódj, az a default és a magyar az elcseszett. Ha már a '0'-n is áttetted magad, akkor nem lesz gond, sőt! Programozáshoz külön jó az EN billentyűzetkiosztás.

    VálaszTörlés
  2. Jut eszembe, én épp jetlagelek, még nem dolgozom.

    VálaszTörlés
  3. :) most megnyugtattál, bár már azt tervezgetem, hogy átállítom magyarra

    VálaszTörlés
  4. Hát én folyamatosan állítgattam a kettő között, de az se túl megnyugtató, ugyanis minden 1es proginak külön kell és sose tudod, hogy épp mejikkel írsz.

    És kivel jársz pl szkvassolni?

    VálaszTörlés
  5. A munkahelyi gépeken valami együttállás miatt nem tudok & jelet írni. Kurvára zavar, de más sem tudja használni...csak úgy simán:-D Marad helyette az Alt+38.
    Kiváncsi vagyok, mit tudnak a madarak.

    VálaszTörlés
  6. szkvassolni meg egyelore senkivel sem jarok, elvileg majd tervezezem. Megimsmerkedtem itt egy magyar sraccal, aki eleg jol tud. Majd ha lesz valami konkretum a blogra ugyis felkerul.

    VálaszTörlés
  7. én elfogadom, ha Bandi boldog lesz

    VálaszTörlés