2010. február 20., szombat

Meki

Szombatonkent leginkabb a lakas korul sertelertelek. Ezt altalaban ugy kezdem, hogy kb. 10-ig alszom. Konnyed reggeli, mosas, takaritas, de csak szolidan. Ebedre a kozeli food courtban szoktam Hokkien Mee-t enni (a kajarol foto kesobb), ez lett az itteni kedvencem. Ebed utan egy kis ejtozes, henyeles, olvasas stb. Ma is epp ez volt a programom, de mivel egeszen idaig ultem + megjott a kedvem egy kis mekihez, gondoltam elsetalok a legkozelebbibe.

Egy kis meki "szigetet" talaltam vegulis 10 perc gyaloglasra tolem. Epp valami gyermek rendezveny volt, de rengeteg diakot is lattam, akik tanulni nomeg enni-inni jottek. Olyan erzesem volt, mintha egy mekiotthonban lettem volna. Epp ez az amiben a meki jobb a helyi versenytarsaknal (Burger King, KFC). A szendvicsek melle eladjak az eleterzest is, hasonloan a Starbucks-hoz, amire meg en is kezdek raszokni...

Persze sikernek egyeb osszetevoi is vannak:

- olcso
- rengeteg van a szigeten
- 90%-a 24 oraban uzemel
- van hazhoz szallitas
- kaphato a MEGAMac (= 2x BigMac)



Termeszetesen Burger King es KFC is van sok, de erezheto hogy ok mindossze "szolgak csupan".

4 megjegyzés:

  1. Huu, most meg tudnék enni 1-2 ilyet biztosan :P
    Ezt a MegaMacet szívesen kipróbálnám, kár hogy itthon nincs ilyen... (Bár végül is hamburgeresnél biztos van... :/)

    VálaszTörlés
  2. Megjöttek az első képek és mi van rajta...:-) Godzilla méretűre fogsz nőni a sok kajától

    VálaszTörlés
  3. Starbucks az fasza, bár nem vagyok nagy kávés.
    Azé a Mekis házhozszállítás az kemény

    VálaszTörlés
  4. Azt figyelted, hogy a kisebb burgereken általában feltűntetik a kalóriatartalmat, a nagyobbakról meg "néha" lemarad?

    VálaszTörlés