2010. február 10., szerda

Geek

Megerkezett az uj laptopom amit elsosorban munkahoz vettem, masodsorban pedig munkakozbeni idoelszalasztasra, de inkabb forditva. Nagyon meg vagyok elegedve a t400s jelzesu thinkpadommal. Kulon elmeny, hogy SSD-je van a tohonya HDD helyett. Igy aztan elvezhetem a mindossze 20 mp-s bootolasi idot. Van egy olyan elonye is hogy minden program szinte rogton indul, meg nagy terhelesek kozepette is. Szoval ha valaki uj vinyot akar venni a laptopjaba, esetleg egy teljesen uj noteszt akkor javaslom az SSD-t erosen. Igaz a hatranya az ar/tarhely arany, ami eleg magasnak mondhato. Persze nem arra talaltak ki hogy FullHD-ben taroljad rajta a Lost-ot...

Kulon erdekesseg a szallitassal kapcsolatban volt: new yorkbol rendeltem a gepet, gondoltam atszeli amerikat aztan irany japan vagy valami kozeli orszag. Ezzel ellentetben a masodik allomas koln volt, majd jott india, tajfold, vegul szingapur.

Most itt ulok a laborban, ami mostanaban olyan kihaltnak tunik, ugyanis a kinaiak (a labor 70%-a) hazarepultek az ujevre, itthagyva engem. Ez a helyet alkalmat adott arra, hogy elgondolkodjam, hogy a mellettem ulo kinai csaj vajon miert hagyta kb. 1 honapra bekapcsolva a gepet, raadasul kepernyopihenteto nelkul?

1 megjegyzés:

  1. Mijen noti?
    Én is épp tegnap kaptam fasza céges cuccot
    SSD-vel az a baj hogy drága

    VálaszTörlés