2010. február 11., csütörtök

Egeszseges ugyek

Epp most ertem vissza ebedbol, nagyon finit ettem ma is. Kesobb kepekkel fogok reszletekbe bocsatkozni, addig kitartasotokat kerem.

Szoval ma az egyetemi egeszsegugyi helyzetrol lesz szo. Mar megerkezesemkor eszrevettem hogy az egyetem terulete le van fedve defibrillatorokkal. A hozzam legkozelebbi kb. 20 mp futasra van. Persze ha ennyire nem surgos a helyzet akkor eleg elmenni a 300 meterre levo egyetemi egeszegugyi kozpontba. Nemreg felkerestem egy orvost egy aprobb problemaval. A procedura a kovetkezo volt: bemegyek az epuletbe a kartyammal regisztraltatom magam, kapok egy sorszamot. 10 perc mulva befaradok a dokihoz. Egyebkent kb 10 doki rendel egyszerre. Egy kinai doktornohoz kerultem aki szepen beszelte az angolt, szoval nem kellett a szokasos kerdezz-felelek alakban megtudnom a mondatok ertelmet. Alapos kivizsgalas utan megnyugtatott, hogy nincs miert aggodnom. Ezutan mar csak a piszkos anyagiak maradtak: vizitdij, 10$. Bizony a vilag 3. legnagyobb GDP-jevel rendelkezo orszagaban KELL vizitdijat fizetni, senki sem lazadozik ez ellen. Bizony, itt nem volt az embereknek kenyelmes multjuk...

Egyebkent ha az embernek nagyobb baja akad, akkor csak a 2 km-re levo korhazba kell ellmennie.

Zarom soraimat, udvozlet mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. És nálatok magánbiztosítók vannak, vagy az otthonihoz hasonló TB rendszer?

    VálaszTörlés
  2. otthoni rendszer van, nekem ez felevente 55 dollarba kerul

    VálaszTörlés