2010. június 13., vasárnap

Jo, rossz, van itt minden

Sziasztok!

Hadd kezdjem valami negativval, hogy aztan a gradiens legyen pozitiv, ugyis csak az szamit. Tehat: laba kelt a pendrive-omnak, amin az osszes kambodzsai/maljziai foto rajta volt, amit szerettem volna meg megosztani. Igazabol mar errol korabban szerettem volna irni, de biztam benne, hogy meg elokerul... hat nem tette. Ha ez nem eleg akkor itt a kovetkezo: a fenykepezom napokig nem adott eletjelet, raadasul a legkondi is bedobta a torolkozot, azonban ma delutanra minden megjavult, eljen, hurra!

Szoval egyelore luxalom az utazasokat kiegeszito bejegyzeseket, addig viszont megproblaok nehany ujjal elorukkolni: rogton az elso legyen a bicajom


tortent ugyanis, hogy a draga szuleim elkuldtek nekem a galambomat minden kiegeszitovel egyutt, amit ezuton is szeretnek megkoszonni. A helyi szervizeles napjan rogton elvittem egy bemelegito turara: hihetetlenul szep es nehez terepek vartak rank. Elso nap a helyi mountain bike utvonal felet inkabb gyalog tettem meg, ma reggel (negyedik nap) mar leszallas nelkul sikerult letudni a szakaszt. Hihetetlen szep, eldugott helyeken jartam, kepek hamarosan...

Itt erdemes a reggeli orakat sportolasra szanni, ugyanis nekem sikerult mar a felkelo nap miatt leegnem, igaz csak icipicit!

3 megjegyzés:

  1. Hol bújik el egy szoppancs? ma

    VálaszTörlés
  2. Hohó, ez nagyon jó! Jobban megérte kiküldeni egy (a) biciklit, mint ott megvenni?

    VálaszTörlés
  3. Boven! A bringa melle raadasul az osszes felszerelesemet is el tudtak kuldeni. Igy a nevleges ar kb 20%-bol megusztuk...

    VálaszTörlés