2010. június 30., szerda

Ahol a mult tettei ertelmet nyernek

Eddig mindig azt hittem, hogy milyen szerencses csavo vagyok, hogy soha semmi komoly baja nem volt egyik bringamnak sem. Emlekszem Bota Dani villamosmernok-mesterszakacs-kerekparprofi baratom tanacsara mielott a jelenlegi montit megvettem. Igy szolt: "Jo nagyon az ossztelos monti [az elso es hatso kerek is tud rugozni], csak sokba kerul a szervizelese...". Meg ma is emelkszem erre a mondatra, talan azert, mert feltem, hogy elobb-utobb igaza lesz. Igaza lett! Tortent ugyanis, hogy a reggeli erdei palyan foldig logo nyelvvel maszom az emelkedot, amikoris eszreveszem, hogy a hatso rugostagbol folyik az olaj, de hevesen. Mire elfolyta magat a bringam "megpimpelodott" es ugy ugralt ossze vissza csillapitas hianyaban, mint a kisangyal. Tenyleg mar csak egy kis Cypress Hill hianyzott.

Sajnos at kell szelnem az egesz szigetet, hogy elvigyem az egyetlen szervizbe, ahol meg tudjak csinalni. Drukkoljatok, hogy ne kelljen ujat venni, mert akkor senki nem kap semmit karacsonyra!

De! Ugyebar a konyokotokon jon ki, de azert: minden rosszban van valami jo! Most ismet Paulo Coelho Alkimista regenyerol lesz szo. Rajottem, hogy miert kellett megvennem...


A beteg alkatresz balra a lenyeg kozepen, a bringa jobbra. Jobb esetben faval kitamasztom...

(Elnezest mindenkitol, aki a kambodzsai bejegyzes miatt neheztelt ram Coelho-t illetoen. De hisz ti is tudjatok, hogy EZ itt most csak vicc! Persze AZ komoly volt!)

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    En is itt elek Singapore-ban. Megkerhetnelek hogy dobj egy emailt nekem? Lenne 1-2 kerdesem mountainbikozasrol itt. Elore is koszi.
    Andras

    VálaszTörlés
  2. Hali, orommel: kupcsika@gmail.com

    udv

    Andras

    VálaszTörlés
  3. A blog lenyelte az email cimet...
    and rew.f arago (at) yah oo.c om.sg

    VálaszTörlés