2010. május 23., vasárnap

Malaj kirandulas 1

Hola Chicos!

Elnezest a tiznapos szunetert, ami elvileg csak hetnapos akart lenni. Tortent ugyanis, hogy csutortokon leultem, hogy elkeszitsem a nem epp rovidke bejegyzest. Sajnos a blogspot nem toltodott be rendesen es amikor el akartam menteni, megmakacsolta magat es b@szta elmenteni. Ezutan mar remenytelen volt minden probalkozasom.

Kezdodik a Malaj kirandulas elso napja, melyen a szerzo elmondja: mikeppen esett, hogy az alabb szinre lepo szemelyek egybegyultek, hogy atruccanjanak Malajziaba.

A torenet onnan indul, hogy az itt eleddig megismert sok ismerosom kozul egyparan terveztek egy parnapos kirandulast. Miutan az egyik resztvevo lebetegedett, ram esett hat a meghivas. En boldogan igent mondtam, epp a surure sikerult vizsgaidoszak utan voltam. A terv roviden: penteken utazas, szombaton hegyi tura, vasarnap varosnezes + hazaut. Mivel az utazas semmifele izgalmat nem tartogatott (kb. egy Budapest -- Balatonfured kozotti vonatozashoz tudnam hasonlitani), rogton ugrok a masodik napra. Najo, egy kep a vonatrol:



mintha csak Erd-felsot latnam! Kulon erdekesseg a kepen a mecset, ami jellegzetes egesz Malajziara, hiszen egy muszlimok lakta orszagrol van szo.

Egyebkent az ut veg palmaerdosegen keresztul vezetett. Meg az elso este lebeszeltuk a vendeglatonkkal, hogy masnap reggel koran kelunk, megreggelizunk a panzio ettermeben es utra kelunk, hogy megmasszuk az alabb lathato, kb. 1200m-es hegyet:



A hegy teteje epp felhobe burkolozott, csakugy, mint a masnapi verofenyes napsutesben . Sajnos a turarol nem en keszitettem fotokat, ezeket majd meg levadaszom es felnyalom a blogra kesobb. A masodik nap roviden: masnap reggel nincs reggeli; a terkepen jelzett vizutantolto allomasokrol kiderul kesobb, hogy azok ivasra javasolt pontok; elobbi tenyre radobbenes utan tudatosul bennem, hogy

- megittam az osszes vizemet
- nem hoztam semmi kajat
- nem reggeliztem
- kb. 300m-t emelkedtunk eleddig

ekkor azt gondoltam, hogy "Na ez igy fasza lesz!". Mar amikor 500m-en jartunk elindultunk lefele egy masik volgy iranyaba ekkor jott az ujabb tenyre torteno radobbenes:

- a lejarando szintkulonbseg biza tobb lesz mint 1200m

...es az ujabb gondolat. "Na b****g!". A tura nagyon sok termeszeti szepseget tartogatott, ezekrol inkabb majd kesobb a kepek kisereteben irnek. Miutna delutan 3 korul lekecmeregtunk a hegyrol, megittam eletem leghasznosabb uveg vizet ill. doboz pepsiet. Ezutan mocskosan visszamentunk a taborba, ahol pedig belevagtuk magunkat a medencebe nemely ember rosszallasara. Mondtam is nekik magamban, hogy "Megjottek a Magyarooook!". Persze csak en kepviseltem hazankat.


Vegzodik a Malaj kirandulas masodik napja: kezdodik a harmadik, melyen Malaka varosanak szepsegei tarulkoznak fel a turazo ifjak elott!


... de most gyorsan elmentem, mielott ez is elveszne. Folyt. kov.

3 megjegyzés:

  1. Koszi Viktor! Alkalmazkodtam Dobo Istvan egri varkapitany mondasahoz: inkabb legyen keves oroszlan mint sok nyul!

    VálaszTörlés
  2. Várjuk a folytatást :)

    Egyébként Ankarában is ilyen mecset/minaret rengeteg van. Konkrétan ott amikor felmentünk a város legmagasabb(?) pontjára, ahogy körbefordultam, olyan 45°-onként láttam egyet :)

    VálaszTörlés