2010. április 27., kedd

Eletem kepekben 3

Tul vagyok az elso vizsgamon! Mielott a kovetkezore elkezdenek keszulni, osszepakolom a szobamat (szoba felemet), ugyanis ma delutan lesz inspekcio. Ez mar a koltozes elso jele! A masodik jel kov. hetfon lesz vizsga utan, amikor effektive atkoltozom. Epp most keszulok ebedelni menni. Nemreg amikor a varosban jartam ezt-azt intzeni megalltam egy incsi-fincsi tengeri etteremnel ahol a kovetkezot valasztottam:



Rak + tintahal + halfile + koret. Nyami! Hetente ketszer eljarok konditerembe, ha mar egyszer ez is ingyen van, meg persze hogy a beachen ne csak a pocakomat legyek kenytelen mutogatni. Mindenfele biztonsagi eloirasok miatt, pl. nincs fekvenyomo pad, ellenben egy csomo mas hasznos gepet lehet hasznalni:



Altalaban ebedutan szoktam menni, akkor alig vannak. Ez egyebkent kellemes kikapcsolodast is nyujt a hosszu munkaval toltott orak utan. De hogy hol szoktam dolgozni? Hat itt:



Ez egy nagyobb laborbol nyilik, 7-en vagyunk itt (7-en, mint a...). Persze azert jo a hangulat! Eloterben a laptoppal meg a nagy rendetlenseggel lathato az en asztalom. Az asztalon lathato "asztali" gep (nem az amin a pluss teremtmenyek vannak!!!) meg a Jura korszakbol maradt itt a teljesitmenyebol itelve. Elvileg a napokban kapok ujat. Viszem is a jatek CD-ket installalni. Muhahaha! Mellettem jobbra lathato az a gep ami hihetetlen magas uptime-mal (bekapcsolt allapotban egyhuzamban eltoltott ido) rendelkezik, ugyanis ez a mar emlegetett kinai csaje, aki az egyhonapos kirandulasa alatt bekapcsolva hagyta (a monitort is!!!). A foton is epp ilyen allapotban van. Persze azert mindenhol megy a zold propaganda, szelektiv kuka, recycling, energiatakarekossag...

2 megjegyzés:

  1. Szép, hogy elfoglaltságaid mellett időt kerítesz a fényképes híradásokra is. A ráktól egész éhes lettem.

    VálaszTörlés
  2. Nincs fekvenyomópad, LOL. :)

    Én is megéheztem...

    VálaszTörlés