2010. április 17., szombat

Eletem kepekben 2

Talan epp most mondja ki Berni is Csapszi a boldogito igent, gratulalok tehat ezuton is nekik a nagy naphoz! Baromira sajnalom, hogy nem tudok ott lenni, de legalabb igy elkerulheto az a kinos jelent, mikor reszegen tancolok az asztalon, ami mar regi almom...

Az utobbi par napban barlanglako modjara elek, mesterseges feny mellett csinalom a dolgom, egyhetes a borostam, a napi mozgasmennyisegem lecsokkent egy lajhar szintjere. Ezert tehat a mostani kepek is csak a szolid mindennapok hangulatat probaljak atadni. Tegnap este tortent ugyanis, hogy heves esozes kozepette megtortent a naplemente. Nyulfarknyi ittletem alatt megfigyeltem, hogy az esti eso nagyon kellemes, ugyanis nem fojtogato para, hanem huvos szello kiseri. Ilyenkor akar 25 fokra is lehul a levego, ami mar-mar szuperkellemesnek mondhato. Tegnap megis inkabb a ket hatas elegye volt megfigyelheto, vagyis para, de meg a kibirhato fajtabol. A latasi viszonyok is a kozel 100%-os paratartalomhoz viszonyultak:



A kep bar hosszan exponalt, kb. ugyanezt lattam. Erdemes a tollas meccsen a labda palyajat megfigyelni! Bizony, gyorsan jatszanak a kinaiak! Ejszaka folytatodott az esozes, am olyan hevesen, es emiatt hangosan, hogy felebredtem ra. Epp megyek egy kis frissitoert, amikor kb. a fenti kepen lathato tollaspalya korul (ami az ablakombol keszult) becsap egy villam... mivel epp ekkor ultem fel az agyamon konkretan lattam a lakotarsamat, amint az ilyedsegtol egy hatalmasat ugrik. Good timing! Az australopithecus eletmodomat folytattam ma is, ebednek a mar sokat emlegetett Hokkien Mee-t valasztottam:



Ezt igazan palcikaval illene ennem, de a sikamlos allaga miatt az etkezes akar haromnegyed orara is elhuzodhat, nem beszelve az ossze-vissza frocskolodo tesztavegekrol. A kaja alapja ketfele spagetti-szeru teszta, tintahal darabok, ill. 2 rak (a kepen eleg pottomok) + egy rakas fuszer. A bal oldalon lathato massza a csili szosz. Mindezek kevereke hyperfincsi kajat eredmenyez, ami feledteti atmenetileg a jo kis hazikosztot. Holnap ugy tervezem, hogy kimozdulok a varosba, ezt-azt el kell inteznem, szoval ujabb kepmennyiseg erkezik hamarosan!

Addig es azutanra is minden jot mindenkinek minden mennyisegben!

3 megjegyzés:

  1. Huhhh... Hát én ezekre az egzotikus kajákra még továbbra sem vágyom :D
    Amúgy tetszik nagyon a beszámoló ;)

    VálaszTörlés
  2. Koszi! Egyebkent hamar meg lehet szokni az ilyesfajta kajat.

    VálaszTörlés
  3. Igen, az esküvőnk szerencsésen és vidáman lezajlott :) Kis fáziskéséssel olvasom csak a blogodat; de a lényeg, hogy pótoljuk majd a bulit valamilyen formában!

    VálaszTörlés