2010. március 28., vasárnap

Commonwealth Sharks

Ez volt a csapatunk neve a mult hetvegen rendezett parnapos focibajnoksagon. Bizony capauszonyleves lett belolunk. De kezdjuk csak az elejetol!

A csapat az egyetem Commonwealth korzetenel levo hosteleinek lakoibol alakult. Mivel en is itt laktam es ismertem mar par embert a szervezoktol, javasoltak hat, hogy alakitsunk egy csapatot. Par nap alatt osszeszedtunk 6 embert akik lattak mar focilabdat. Mivel errefele nem orvend akkora sikernek a foci, mint europaban, azt hittem nehezebb dolgunk lesz felallitani egy csapatot. Szerencsere az angol gyarmatositok nemcsak a krikettet hoztak el a vilag tulso felere, hanem a labdarugast is. Bar ez nem orvend akkora sikernek, mint a krikett, majdnem minden indiai srac jatszott mar valamilyen csapatban. Meg is alakult tehat a csapatunk: 5 indiai meg en.

Az elso talalkozonk az elso meccs elott fel oraval tortent. Kb. a neveket sem tudtam memorizalni, mar kezododott is az elso meccs (a koreai Fireballs - a vegyes Commonwealth Sharks ellen). Sajnos kikaptunk, ami fokent a szervezetlensegunknek volt koszonheto.



Masodik (es egyben utolso) meccsunkon igyekeztem atvenni az iranyito szerepet: kikaptunk, de voltak lehetosegeink is elvetve. Osszessegeben jo szorakozas volt, meg is beszeltunk hogy alakitunk egy csapatot, gyakorlunk es az augusztusi bajnoksagon ujra indulunk.

Ja igen, biro is voltam egy harmadik meccsen. Sikerult radobbennem, hogy mennyire nehez dolguk van a biroknak: ha valamit jol csinalsz az senkit nem erdekel, ha valamit elcseszel mindenki haborog. Politikai palyafutassal rendelkezok gondolom mar csak legyintenek erre...



"Szeretem a focit!"

1 megjegyzés:

  1. Az augusztusi rendezvényre javaslom a Commonwealth Velociraptors nevet.

    VálaszTörlés