2010. augusztus 2., hétfő

YOG 2010

Avagy ifjusagi olimpiai jatekok 2010.

Elnezest a nagy szunetert, de amire meg akartam irni az elozo bejegyzest, nem tudtam feltolteni a kepeket. Egy het mulva amikor ismet nekiestem, elvesztek a kepek, eltelt egy ujabb het ezert mar egy masik bejegyzest irok inkabb.

Es akkor itt visszakanyarodok az olimpiai jatekokhoz. Kezdetben szuloi forszirozasra, aztan kesobb sajat joakaratombol jelentkeztem onkentesnek. A nemet nyelvtudasom hamar kijelolte az utamat, ugyanis a nyelvi csoportba kerultem. Ezen felul pedig team leader is lettem, ami annyit tesz, hogy sokkal tobbet kell majd ott lennem... so ist das Leben. Egyebkent az atletika es tornasz szekcioba kerultem. Szoval lesz mit nezni.

Az egesz rendezvenybe oriasi energiakat fektetnek, ugyanis ez az elso YOG, es valoszinu az utolso amit szingapur rendez. Az olimpianak haromszavas mottoja van: "Excellence, respect, friendship", egy kicsit olyan erzesem van, hogy az egesz rendezvenyt csak ezen filozofia tullihegesere rendeztek volna...

Nezzetek meg a hivatalos zenejet is (en inkabb nem irom le a velemenyemet):

1 megjegyzés:

  1. http://www.boston.com/bigpicture/2010/08/singapore_2010_youth_olympics.html

    VálaszTörlés